|
|
|
|
|||
روبیو از نقض تفاهمنامه توسط صهیونیستها حمایت کرد![]() وزیر خارجه دولت تروریستی آمریکا از حملات رژیم صهیونیستی در لبنان که نقض یادداشت تفاهم تهران و واشنگتن محسوب میشود حمایت کرد. او مدعی شد: «تنها دلیلی که اسرائیل در لبنان حضور دارد این است که حزبالله از آنجا موشک و پهپاد شلیک میکند.» |
|||||
|