صفحه اصلی
loading...
 
 
 

کشورهای عربی و آمریکا بیانیه مشترکی دربارۀ توافق با ایران صادر کردند

کشورهای عربی و آمریکا بیانیه مشترکی دربارۀ توافق با ایران صادر کردند

در این بیانیه آمده: ما از امضای یادداشت تفاهم بین واشنگتن و تهران استقبال می‌کنیم و اهمیت تلاش‌های میانجیگرانه انجام شده توسط پاکستان و قطر را مورد تاکید قرار می‌دهیم.

ما بر اهمیت حفظ روند مذاکرات برای پایان دادن به خصومت‌ها و جلوگیری از توسعه سلاح هسته‌ای توسط ایران تأکید می‌کنیم.

صلح در منطقه مستلزم مقابله با تهدیدات ایران، از جمله موشک‌ها، پهپادها و حمایت از نیروهای نیابتی آن است.

ما بر اهمیت بازگشایی تنگه هرمز تأکید می‌کنیم و اینکه آزادی نامحدود دریانوردی برای امنیت منطقه و جهان ضروری است. 
	</div><div id=

« خبر قبلیخبر بعدی »