|
|
|
|
||
کشورهای عربی و آمریکا بیانیه مشترکی دربارۀ توافق با ایران صادر کردند![]() در این بیانیه آمده: ما از امضای یادداشت تفاهم بین واشنگتن و تهران استقبال میکنیم و اهمیت تلاشهای میانجیگرانه انجام شده توسط پاکستان و قطر را مورد تاکید قرار میدهیم. ما بر اهمیت حفظ روند مذاکرات برای پایان دادن به خصومتها و جلوگیری از توسعه سلاح هستهای توسط ایران تأکید میکنیم. صلح در منطقه مستلزم مقابله با تهدیدات ایران، از جمله موشکها، پهپادها و حمایت از نیروهای نیابتی آن است. ما بر اهمیت بازگشایی تنگه هرمز تأکید میکنیم و اینکه آزادی نامحدود دریانوردی برای امنیت منطقه و جهان ضروری است. |
||||
|